Update voor K60 Rangers.
Ik besloot de K60 Rangers als winterbanden te kopen vanwege de zachtere compound. Met bijna 300 inschroefbare noppen was ik klaar voor de winter
Ik kan eerlijk zeggen dat ik blij was met de resultaten. Ik moest er zeker van zijn dat elke nop niet hoger was dan 3/32 inch boven het oppervlak van het rubber. Het hele proces duurde bijna 4 uur, maar het was het waard.
Na het installeren van de noppen heb ik de banden gemonteerd en gebalanceerd. Ik heb gisteren mijn achterband vervangen nadat ik hem eindelijk helemaal had versleten. Alle noppen bleven de hele winter zitten, hoewel ik, toen het warm werd, hard begon te accelereren en noppen eruit begonnen te vallen. Dit zorgde ervoor dat de band uit balans raakte nadat er een paar misten. Ik heb de achterband hierna één keer opnieuw laten balanceren.
Je kunt zien dat het rubber werd opengescheurd, hoewel het alleen op de nokken zat. Er was geen schade aan het oppervlakrubber, zoals je op de volgende foto kunt zien.
Het profiel van de band was glad in het midden en helaas heb ik maar ongeveer 3.000 mijl met de achterband gereden.
Dit is de voorband. Er ontbreken een paar noppen en hij heeft slechts iets minder dan de helft van zijn profiel versleten. Ik zou zeggen dat je gemakkelijk 6.000 mijl met de voorband zou kunnen halen.
Ik heb echt genoten van deze banden en ze presteerden zeer goed in krappe bochten bij hoge snelheden. Dit komt waarschijnlijk door het extreem zachte rubber. Ik zou ze graag weer kopen, alleen voor de winter, want de zomerreeks is niet erg ver op 3.000 (achter) en 6.000 (voor) mijl.