R1200GS Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

Scubaman

· Registered
106 Posts
Discussion starter · #1 ·
Mensen, een vriend van me heeft de gs 911 softwaretool gebruikt om fouten op mijn motor te wissen. Omdat mijn quickshifter een beetje raar doet (kribbig), dacht ik dat ik de motorfiets zou brengen voor een firmware-update. Het lijkt echter een tijdrovend proces te zijn. Daarom wilde ik kijken of het mogelijk was om de nieuwste versie te weten te komen, zodat ik deze kan vergelijken met wat de GS 911-tools lieten zien.

Weet iemand wat het nieuwste versienummer is? Is er een manier om dat nummer online te vinden?

Ik weet niet zeker of een update gaat helpen. Er is een manier om de gashendel te resetten en dat werkte voor mij. Veel soepeler nu. Het staat hier ergens gepost, geloof ik. Contact uit, gaspedaal helemaal intrappen. Contact aanzetten, niet de motor. Wachten tot de controles klaar zijn. Contact uitzetten. Gaspedaal loslaten. Contact aanzetten. En dan de motor starten en een paar minuten laten draaien. Ik was er sceptisch over, maar heb het geprobeerd. En dat was een grote verrassing... Maar misschien heb je dat al geprobeerd?

Het proces om de software op uw fiets bij te werken is vrij eenvoudig en overzichtelijk, ze sluiten hun computer en een voeding aan en het duurt ongeveer 5 minuten om het nieuwe softwarepakket te uploaden.
De meeste dealers stellen afspraken in als wachtlijst (wachtrij) voor reparaties.

1 - 8 of 8 Posts